شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹
1399/06/04 - 14:42

تندیس «رضایت‌مندی مشتری» باز هم به ایرانسل رسید

ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، تندیس «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری» با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا را از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.

امروز- به گزارش «امروز» به نقل از روابط عمومی ایرانسل، طی مراسمی که دوشنبه سوم شهریور ماه، با حضور دکتر داوود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر رضا تقی‌پور نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی فضای مجازی، دکتر سیدستار هاشمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندس مهدی صادقی نیارکی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد، تندیس «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا» توسط «انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان» به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه‌دهندۀ خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد که مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

در این مراسم، دکتر رضا تقی‌پور، عضو شورای عالی فضای مجازی و نمایندۀ مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی با اشاره به اینکه نسل پنجم تلفن همراه، برای صنعت ساخته شده است، بر لزوم تکمیل تمام زیرساخت‌های لازم برای توسعۀ خدمات ارتباطی در کشور تأکید کرد و گفت: در ایران هنوز از تمام ظرفیت‌های نسل چهارم ارتباطات همراه، مخصوصاً برای صنعت استفاده نشده است.

همچنین معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این مراسم با اشاره به لزوم تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه و وجود فاصله بین شرایط موجود با شرایط مطلوب از نظر کیفیت خدمات و مشتری‌مداری، ورود به بازارهای ملی و بین‌المللی را مستلزم ارتقای کیفیت دانست و تأکید کرد: باید به فناوری، به طریق احسن نگاه کنیم تا به بهره‌وری دست یابیم.

مهندس سیدستار هاشمی افزود: با وجود استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد دیجیتال در دوران کرونا، هنوز هم ظرفیت‌های مغفول بسیاری وجود دارد که اگر از آن استفاده نکنیم، محکوم به شکست هستیم.

این مراسم با حمایت مجلس شورای اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صنعت، معدن و تجارت، توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در راستای برنامۀ ششم توسعه مبنی بر تدوین و اجرای سند جامع و نقشۀ راه تحول نظام استانداردسازی کشور و توانمندسازی اقتصاد مقاومتی و حمایت از جهش تولید و تجلیل از رهبران مشتری‌مداری که در حوزۀ رضایتمندی مشتری و حمایت از حقوق مصرف‌کننده گامی مؤثر برداشته‌اند، برگزار شد.

از جمله اهداف برگزاری این مراسم، می‌توان به بررسی انعکاس صدای مشتری در تأمین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان، تقویت استراتژی سازمان‌ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتری در دوران کرونا و پساکرونا، اشاعۀ فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین‌المللی، نقش مشتری‌مداری و شیوه‌های نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژی‌های سازمان‌ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان، برگزاری پنل‌های آموزشی و تخصصی مدیریت و آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان اشاره کرد.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پیش از این و در پنج سال متوالی، موفق به دریافت تندیس و گواهینامۀ ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده بود.

کد خبر : 993
برچسب ها
اخبار مرتبط
نظرات بینندگان
بدون نظر
ثبت نظر
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
 
 
 
پای خودرو به بورس باز می شود؟
تخم مرغ در صدر افزایش قیمت‌ها
«شستا» ۸ هزار میلیارد سود کسب کرد
عده‌ای به دنبال بُزخری سهام مردم هستند
ذخایر طلای روسیه به رکورد ۱۲۱ تن رسید
پیش‌بینی اوضاع بورس در ماه‌های آینده
ساختمان «سمیه»؛ نمایشی تمام عیار از ضعف حکمرانی دولت
حریری: ۷۰۰ پورشه مگر نخودلوبیاست که واردکننده اش معلوم نباشد؟
شیب کاهش قیمت طلا تندتر شد
معاملات الگوریتمی در بورس ممنوع شد
وام اجاره تناسبی با تعداد مستاجران ندارد
عرضه ۷۱ هزار تن فولاد در بورس کالا
روند کاهشی نفت ازسرگرفته شد
معافیت‌های مالیاتی اثر چندانی در عادلانه‌تر کردن توزیع درآمد ندارد
فروش نمونه اولیه یک موبایل بازی رایانه ای به قیمت ۳۴ دلار
دائمی شدن بخش‌هایی از دورکاری کارمندان اپل
دستوری برای توزیع سیمکارت رایگان بین دانش‌آموزان صادر نشده است
تولید اولین سیستم دید بصری زیستی برای نابینایان
انتشار بیش از ۲۰۰ ایموجی جدید در سال آینده
دوچرخه هوشمند به مالک خود پیام هشدار می دهد
مایکروسافت از تولید نمایشگر 85 اینچی خبر داد
آرامش در بازار تلفن همراه با اجرای طرح رجیستری
تراشه هوش مصنوعی صدای مکالمه گوشی ها را شفاف می کند
تیک تاک 104 میلیون ویدئو را در نیمه اول سال 2020 پاک کرد
معرفی یک نسخه ویژه از ماکسیمای محبوب و آشنای بازار ایران! (+عکس)
جیلی و تبدیل یک کراس اوور به پیکاپ نامتعارف! (+عکس)
بزرگترین صادرکنندگان موتورسیکلت در جهان
بیش از ۳۳۰ هزار سیم کارت به دلیل مزاحمت قطع‌شد
واکسن کرونای چین نتیجه داد
نابودی ۱۵ ثانیه‌ای کرونا با یُد
تکذیب ادعای هایجک ترافیک گوگل توسط شرکت ارتباطات زیرساخت
دورکاری کارکنان در شرکت مخابرات ایران تا ۱۵ مهر ماه تمدید شد
محاسبه سرعت نور با یک تخته شکلات!
افزایش سرعت کروم بوک های گوگل با پردازنده‌های جدید اینتل
اقدامات مایکروسافت برای صرفه جویی در مصرف آب
افزایش ۶۳ تا ۱۷۰ میلیون تومانی قیمت محصولات مدیران‌خودرو
بیت‌کوین کمتر از ۱۰ هزار دلار می شود؟
نقدینگی در بورس به سفته‌بازی دامن زده است
ضریب نفوذ ۱۰۷ درصدی تلفن همراه در ایران
رشد ۱۶ درصدی سود واریزی به حساب مشمولان سهام عدالت

 

 

صفحه نخست درباره ما تماس با ما RSS
INFO@TODAYONLINE.IR

همه حقوق این سایت متعلق به روزنامه «امروز» است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است