سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰
1399/06/04 - 14:42

تندیس «رضایت‌مندی مشتری» باز هم به ایرانسل رسید

ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، تندیس «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری» با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا را از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.

امروز- به گزارش «امروز» به نقل از روابط عمومی ایرانسل، طی مراسمی که دوشنبه سوم شهریور ماه، با حضور دکتر داوود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر رضا تقی‌پور نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی فضای مجازی، دکتر سیدستار هاشمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندس مهدی صادقی نیارکی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد، تندیس «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا» توسط «انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان» به دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه‌دهندۀ خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد که مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

در این مراسم، دکتر رضا تقی‌پور، عضو شورای عالی فضای مجازی و نمایندۀ مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی با اشاره به اینکه نسل پنجم تلفن همراه، برای صنعت ساخته شده است، بر لزوم تکمیل تمام زیرساخت‌های لازم برای توسعۀ خدمات ارتباطی در کشور تأکید کرد و گفت: در ایران هنوز از تمام ظرفیت‌های نسل چهارم ارتباطات همراه، مخصوصاً برای صنعت استفاده نشده است.

همچنین معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این مراسم با اشاره به لزوم تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه و وجود فاصله بین شرایط موجود با شرایط مطلوب از نظر کیفیت خدمات و مشتری‌مداری، ورود به بازارهای ملی و بین‌المللی را مستلزم ارتقای کیفیت دانست و تأکید کرد: باید به فناوری، به طریق احسن نگاه کنیم تا به بهره‌وری دست یابیم.

مهندس سیدستار هاشمی افزود: با وجود استفاده از ظرفیت‌های اقتصاد دیجیتال در دوران کرونا، هنوز هم ظرفیت‌های مغفول بسیاری وجود دارد که اگر از آن استفاده نکنیم، محکوم به شکست هستیم.

این مراسم با حمایت مجلس شورای اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صنعت، معدن و تجارت، توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در راستای برنامۀ ششم توسعه مبنی بر تدوین و اجرای سند جامع و نقشۀ راه تحول نظام استانداردسازی کشور و توانمندسازی اقتصاد مقاومتی و حمایت از جهش تولید و تجلیل از رهبران مشتری‌مداری که در حوزۀ رضایتمندی مشتری و حمایت از حقوق مصرف‌کننده گامی مؤثر برداشته‌اند، برگزار شد.

از جمله اهداف برگزاری این مراسم، می‌توان به بررسی انعکاس صدای مشتری در تأمین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان، تقویت استراتژی سازمان‌ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتری در دوران کرونا و پساکرونا، اشاعۀ فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین‌المللی، نقش مشتری‌مداری و شیوه‌های نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژی‌های سازمان‌ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان، برگزاری پنل‌های آموزشی و تخصصی مدیریت و آشنایی با تکنیک‌های جهانی تعامل با مشتریان اشاره کرد.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پیش از این و در پنج سال متوالی، موفق به دریافت تندیس و گواهینامۀ ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان شده بود.

کد خبر : 993
برچسب ها
اخبار مرتبط
نظرات بینندگان
بدون نظر
ثبت نظر
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
 
 
 
واردات ١٤ میلیون گوشی موبایل
سوء مدیریت بیداد می‌کند
آیین‌نامه سن فرسودگی خودروها به زودی ابلاغ می‌شود
احتمال واردات ۵ میلیون تنی گندم
خودرو گران شد
ابرخودروی جدید با الهام از یک سگ قدرتمند! (+عکس)
شعبده بازی بودجه ای دولت روحانی
بودجه عمرانی ۱۴۰۰ در کف اعتبارات یک دهه
نیمی از درآمد تهرانی‌ها خرج مسکن می‌شود
صفر تا ۱۰۰ اعطای کارت اعتباری سهام عدالت
شرایط رجیستری غیرحضوری موبایل از فردا
ترخیص خودروهای توقیفی به بن‌بست خورد
هدایای ویژۀ ایرانسل برای «یلدای دیجیتال» اعلام شد
تقدیم لایحه «طرح جامع مدیریت پسماند» به شورای شهر در اوایل دی‌ماه
توجه به دو مؤلفه جوانی و تجربه زمینه ساز شکوفایی اقتصاد خواهد شد
معارفه عضو جدید هیأت‌مدیره همراه اول
ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری را دریافت کرد
موفقیت سازمان پسماند در کسب رتبه برتر دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری مدیریت شهری
بورس قرمزپوش ماند
جزئیات فروش متری مسکن در بورس
ارزش روز سهام عدالت چقدر است؟
بانک آینده چگونه با خلق پول نرخ سود بانکی را نجومی کرد؟
چرا برداشت از صندوق مشروط شد؟
رکوردشکنی ناباورانه کسری بودجه ۱۴۰۰ با رشد ۵برابری
اقدامات بانک مرکزی برای سایت‌های قمار و شرط بندی
روغن موتور مشمول قیمت‌گذاری جدید شد
بانک‌ها یواش یواش قیمت مسکن را بالا بردند!
پورتال یکپارچه مناطق مخابراتی رونمایی شد
گوشی‌های همراه کمتر از ۵ میلیونی بازار کدامند
ماجراجوی جان سخت با موتور 6 سیلندر (+عکس)
ایرانسل تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت کرد
بنزین و خودروسازان مانع توسعه سی.ان.جی می‌شوند
فرار مالیاتی سالانه 150 هزار میلیارد تومان
لایحه بودجه ۱۴۰۰ رکورد تورم را خواهد شکست
زنگنه:ایران برای بازگشت به بازار نفت اجازه نمی‌خواهد
اجازه دهند بورس راه خود را برود!
پیش‌فروش یکساله ۳ محصول پرتقاضای ایران‌خودرو آغاز شد
انواع فیشینگ چیست؟
پیشتازی آسیا در ارائه خدمات مخابراتی نسل پنجم
بهبود سریع بیماری کووید-۱۹ با ترکیب دو دارو

 

 

صفحه نخست درباره ما تماس با ما RSS
INFO@TODAYONLINE.IR

همه حقوق این سایت متعلق به روزنامه «امروز» است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است