شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
1399/08/05 - 11:54

راکت 900؛

مرسدس بنز 515 هزار دلاری فقط 10 دستگاه! (+فیلم و عکس)

برابوس اخیرا ویرایشی جدید از مجموعه "راکت" خود را معرفی کرده که البته برخلاف پروژه های قبلی از موتور 12 سیلندر استفاده نمی کند!

امروز- برای طرفداران برند مرسدس بنز، نام “برابوس” به مفهوم یک مرحله بالاتر از آن چیزی است که استانداردهای مرسدس در اخیتارشان قرار می دهد!

کمپانی آلمانی برابوس است که بطور تخصصی تیونینگ خودروهای مرسدس بنز را دنبال می کند. زمانی که یک مرسدس از مجموعه برابوس خارج می شود دیگر خبری از لوگوی بنز روی آن نیست و B بزرگ برابوس جایگزین آن شده است. جالب آنکه مشتریان نیز علاقه خاصی به این ویژگی دارند! حال اگر خودمانی تر بگوییم: کلاس لوگوی برابوس را بالاتر از مرسدس بنز می دانند!  و این موفقیتی برای یک تیونر است که تنها با ارائه خدمات تخصصی و کیفی فراهم می شود.

برابوس اخیرا ویرایشی جدید از مجموعه “راکت” خود را معرفی کرده که البته برخلاف پروژه های قبلی از موتور 12 سیلندر استفاده نمی کند. این محصول برابوس راکت 900 نام دارد که حاصل توسعه مرسدس بنز” آ ام گ جی تی63 اس” است.

 

 

همانطور که اشاره شد؛ مهمترین بروزرسانی در این محصول استفاده از موتور توربودوقلوی 8 سیلندر است اما اینجا نمونه 4 لیتری استاندارد مرسدس با یک نمونه 4.5 لیتری جایگزین شده است و توربوشارژها نیز بزرگتر شده اند. با توجه به تغییرات مذکور طبیعتا دمای بیشتری نیز در محفظه موتور ایجاد می شود که این چالش از طریق بروزرسانی سیستم خنک کننده و بهبود ورودی های هوا به این قسمت آنرا برطرف کرده اند.

مجموعه تغییرات اعمال شده؛ میزان خروحی موتور را به 888 اسب بخار رسانده است و گشتاور نیز عددی برابر با 1250 نیوتن متر است. البته با نصب یک محدودکننده الکترونیکی به منظور حفاظت از موتور، میزان گشتاور روی 1050 نیوتن متر مهار شده است.

خودرو در آزمایش ها طی 2.8 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر برساعت رسیده و 200 کیلومتر را نیز طی 9.7 ثانیه ثبت کرده است. حتما برایتان جالب است که بدانید 300 کیلومتر را نیز طی 23.9 ثانیه رکورد می زند!

برابوس همچنین بیشینه سرعت را روی 330 کیلومتر برساعت محدود کرده است.

در نمای ظاهری جزئیات اسپرت زیادی قابل مشاهده است. از جمله اسپویلر کربنی جلو و رینگ های خاص با لوگوی برابوس. رینگ ها در محور جلو 21 اینچی و عقب 22 اینچی هستند. در نمای عقب نیز یک دیفیوزر حرفه ای کربنی با خروجی های 4تایی دلبری های ویژه خود را دارند.

قیمت این محصول در حال حاضر 515 هزار دلار است.  از راکت 900 فقط 10 دستگاه تولید خواهد شد.

 منبع: عصرایران
کد خبر : 1799
برچسب ها
اخبار مرتبط
نظرات بینندگان
بدون نظر
ثبت نظر
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
 
 
 
قیمت پیاز اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
عرضه قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی است
خطر ریزگرد‌های قم بیخ گوش تهران
اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید
کارگر و کارآفرین دو همکار در خط مقدم نبرد اقتصادی
حمایت و توانمندسازی مردم برای زندگی سالم
افزایش شیب کاهش فشار مالیاتی بر تولید
جایگاه مبهم خصوصی سازی و بخش خصوصی در تولیدات صنعتی
حلقه مفقوده برندسازی در سبک زندگی ایرانی
مزیت «توسعه انسانی بالا» در ایران
توسعه اقتصادی یعنی پیوند مردم با بازار سرمایه 
شمارش معکوس برای رونمایی از نقشه راه همه جانبه
اعطای تسهیلات نولید با کمترین سخت گیری
تامین برق پایدار صنایع با مشارکت مردم
۱۱ بندی که بحران مسکن را کنترل خواهد کرد
نقش دولت در توسعه زیربناهای مناطق معدنی
جهانی شدن با ارائه تسهیلات ویژه
تلاش متخصصان ایرانی در مسیر افزایش تولید گاز
رقابت میان مقاصد صادراتی ایران
 متوازن سازی بازار شب عید
بخش آگهی‌های «دیوار» و «شیپور» مسدود شد
سکوهای اینترنتی فقط تحویل دارو درب منزل است
برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی برگه‌های تقلبی آزمایش صادر می‌کنند
قدرت خرید مستاجران ته کشید
نفوذ گازی ایران در منطقه
کاهش سقف برداشت از حساب بانکی
۴۰ هزار خودروی وارداتی تا تابستان پلاک‌گذاری می‌شود
عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
تقاضای بازنشستگی پیش از موعد افزایش یافت
اجاره‌بها از ابتدای اردیبهشت‌ماه افزایش یافت
خدمات فنی- مهندسی در صدر جدول صادرات
استفاده از سپرده‌های متوفیان با الکترونیکی شدن مالیات بر ارث
ساعت کاری ادارات از خرداد تغییر می‌کند؟
گسترش روابط ایران با کشورهای هدف صادراتی
پایان روزهای از دست رفته رشد اقتصادی
برگ های برنده بازیگر۱۰۰ میلیون تنی
سکه با دلار ۹۳ هزار تومانی حراج شد
جای خالی آبزیان در سبد غذایی مردم
واحدهای کوچک متراژ مناسب بازار مسکن کشور نیست

 

 

صفحه نخست درباره ما تماس با ما RSS
INFO@TODAYONLINE.IR

همه حقوق این سایت متعلق به روزنامه «امروز» است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است